Home » Archive by categoryescort avrupa yakası escort

Canım sıkıldıkça yengemi sikiyorum

Canım sıkıldıkça yengemi sikiyorum Arkadaşlar merhaba. Sizlere anlatmak istediğim hikayem ilk başlarda çok büyük stres altında hissediyordum kendimi. Ama artık alıştım. Ben orta okula giderken benden 13 yaş büyük olan abim evlendi. Abim çok güzel bir kadınla evlendi. Hatta o evlendiği zaman yengemi nasıl siktiğini merak ediyor ve...
Devamını Oku

karımı siktirdim

karımı siktirdim Merhabalar Birol ,sizlere İzmir den yazıyorum.Eşim le fantezi konusunda hiçbir zaman anlaşamadık.Ben nasıl bir şey olduğunu hep merak etmişimdir,ancak eşim hep karşı çıkardı.Ta geçen haftaya kadar.Biraz eşimden bahsetmek istiyorum,1.70 boyunda ,dolgun bir fiziğe sahip ve hakikaten çok güzel bir kadındır. Geçen hafta Kemer altına alışverişe gittik,oradan...
Devamını Oku

Boya Yapmaya Gittiğim Ev Sahibini Siktim

Boya Yapmaya Gittiğim Ev Sahibini Siktim Herkese merhabalar. Uzun yıllardır boya işi ile uğraşan biri olarak ilk kez başıma gelen bir hikayeyi sizlere anlatmak istiyorum. adım Yılmaz 32 yaşında bir erkeğim. Başta da söylediğim gibi yıllardır boya yapıyorum. Eğer hikayemi size anlatırken hatalar yaparsam kusura bakmayın. Neyse o...
Devamını Oku

Kocamın kariyeri için patronuna siktirdim

Kocamın kariyeri için patronuna siktirdim Arkadaşlar merhaba benim ismim Merve. 29 yaşındayım. Kocamla çalıştığımız iş yerinde tanışarak evlendik. Kocamı da çok seviyorum. Bir tane 3 yaşında oğlum var. Çalıştığımız iş yerinde ki patronumuz çok çapkın bir adamdı. Ama işi bildiğinden dolayı da çok kısa bir süre içerisinde aldı...
Devamını Oku

evlicift sex hikayesi

evlicift sex hikayesi slm sıze başımdan geçen bir fantazı maceramı anlatmak istiyorum ben alev evli 28 yaşında esmer güzeli sexi çok seven bir bayanım günlerden bir gün kocamla sex yaparken fantazı yapmaya başladık ışıkları papatır ve fantazı yapartık yine bir gün sex esnasında kocam yine konuşmaya ve beni...
Devamını Oku

istanbul escort bayanlar

escort bayanlar istanbul
istanbul escort bayanlar selam ben escort bayan NAZLI 1.69 boy 55 kilo 24 yaşında seksi vücutlu,iri ve dik göğüslü,sempatik,candan,güzel yüzlü,temiz ve bakımlı,son derece hijyen,seks konusunda tam anlamıyla bir uzman escort bayanım.ilişkilerimde sağlık açısından mutlaka kondom kullanıyorum.Randeularımı kendi evimde yada sizin belirlediğiniz 4*5 yıldızlı otellerde gerçekleştirebilirim.Kendinden emin,bakımlı ve temiz,kültürlü...
Devamını Oku

istanbul oral yapan escort

istanbul oral yapan escort merhaba ben escort bayan 1.68 boy,51 kilo 21 yaşında escort bayanım.Güler yüzlü,sempatik,sohbetçi ve anlayışlı,bakımlı ve temiz,hijyene çok özen gösteren,Seks konusunda erkeğini zevkten dört köşe olmasına sebep olan escort bayanım.Görüşmelerimi kendi evimde yapmaktayım.ilişki esnasında sağlık açısından mutlaka kondom kullanmaktayım.Kendine ve cebine güvenen kültürlü,kaliteli,bakımlı ve anlayışlı,Elit...
Devamını Oku

kondomsuz beylikdüzü escort

kondomsuz beylikdüzü escort merhaba yakışıklı elit beyler…Ben yeni escort pınar 1.69 boyda,52 kiloda,23 yaşında gencecik bir escort bayanım.Seksi görünüşlü,dik ve dolgun göğüslü,cekici ve gizemli,bakımlı,temiz ve hijyen,kültürlü ve kaliteli,Seks konusunda son derece başarılı bir escort bayanım.Bütün fantazilere açığım.Randeularımı kendi güvenilir evimde yada sizin belirlediğiniz 4-5 yıldızlı otellerdede yapabilirim.Kendine öz...
Devamını Oku